HTML

Hazudott, megcsalt, elhagyott...

2013.06.02. 19:44 36_76

Talán ezzel a dologgal nem egyedül én szembesültem..már..

Mint korábban említettem,ez az egész valahol január végén kezdődött.. Fura hallgatások, állandó telefon nyomogatások és hidegség. Ez volt a legfélelmetesebb...amitől mindig is féltem. 

Egy ember akiért 5 évet áldoztam, ami persze nem volt áldozat, mert szerettem..azaz kár tagadni még mindig szeretem. Azt az  embert aki volt, nem az akivé lett... Sokszor mondtam, "...nem benned nem bízom..Hanem a nőkben!". 

..és milyen igazam lett! Persze, könnyű egy olyan pasival, aki zavart, összezavarodott..Bár a kérdés, hogy mitől!? 

Volt 5 szép évünk..Egy sikeres, elismert pasek megismerkedett egy lánnyal. Talán egyikük se gondolt arra, hogy ebből bármi is lehet. De aztán egy nagydarab szőrős négylábú, megpuszilta a lányt és "minden a helyére került". 

..és elindult valami.. A fiúnak támasza, háttere lett, a lánynak pedig egy társa akiben hitt és támogathatott. Elkezdtek valamit és az és alakították az életüket. A fiú 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harminchat.blog.hu/api/trackback/id/tr565233872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása