HTML

Miért 36...?

2013.03.24. 15:15 36_76

A válasz egyszerű..Nem rég múltam pont ennyi..S bár nagyjából pont 10 évvel érzem magam fiatalabbnak ez a kor elgondolkodtatott. 

Vajon mit értem el, vajon milyen is vagyok?! Alapjában nem panaszkodhatom, van pasi, kutya vagyis kutyák és munka természetesen utálatos főnökkel, de olyan munkával amit szeretek. Szóval nem is értem, hogy miért gondolkodtam :)..

Talán mert ilyen vagyok..Örök agyaló, kombináló és legfőképpen elégedetlen! Szóval "számot vetettem" eddigi életemmel és két szó jutott eszembe..Ösztön és tudatosság..

Be kell valljam talán nem az utóbbi a jellemző rám. De vajon ez probléma? Hogy az ösztönöm irányít a lehető legkevesebb tudatossággal? Ha inkább erre hallgatok mint arra, hogy merev tudatossággal alakítsam az életem?

Sokáig azt gondoltam ez teljesen tökéletes így ahogy most van...

 

De tévedtem..Közel 2 hónapja kezdődött mindent.. 

Sok pusmogás a legjobb baráttal ami két dolgot jelenhetett..Új nő vagy nagy gond..Bár hirtelen nem is tudom, hogy vajon mi is különbség a kettő közt:)!


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harminchat.blog.hu/api/trackback/id/tr214982620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása