HTML

36

Friss topikok

Címkék

Ma meghalt a lelkem egy darabja..

2013.03.24. 18:01 36_76

Ma meghalt a lelkem egy darabja... Szerettem őszintén, hűségesen és teljes szívemből. Megértettem, támogattam és meghaltam volna érte.. 
De ez még sem volt elég! Hogy mi történt vagy mit rontottam el? Nem tudom! Mert beszélni se tudunk.. Vagyis én próbálnék,  de mintha kerülne, már több mint egy hete.

Én pedig csak azt érzem, 5 év semmivé vált és bár tudom egy kapcsolat elromlása két emberen múlik, most még sem tudom és nem értem mi történt?! De a mi a legfontosabb, hogyan..?? Ezt úgy tűnik nem fogom meg tudni, mert bár nem tudom mivel érdemeltem ki, már a telefont se veszi fel nekem...

5 év....

..Pedig szóval közel két hónapja kezdődött minden.. Amikor elkezdtem érezni "valamit", mert nem vagyok ostoba. Vagyis azt gondoltam...

Sűrűbb találkozások a legjobb baráttal, egy folytában telefon nyomogatás.. Próbáltam rájönni, próbáltam megérteni és persze kérdezni. A kérdésre a válasz mindig "SEMMI", minden ok. Vajon mibe telne őszintének lenni??Kérdeztem..egy harmadik? A válasz NEM! 

Aztán egyszer csak átszakadt a gát...Nem tudja mi a baj! Szeret, nem akar elhagyni, de nem érzi, hogy ezt akarja!Vagyis a kettőnk életét.. amit felépítettünk, a jól működő csapatot, a szeretetteljes légkört. 

Ő aki nem rég még esküvőről beszélt és bébit akart, egyszer csak behúzta a féket! Tudom, hogy minden kezdetben ott a vég.. de azért az ember lánya csak szeretné megérteni vajon mit rontott el?! 

S mi a legrosszabb?? Ha bár próbálnád megérteni, elfogadni és tanulni a dolgokból...Nem tudsz,  mert a másik nem segít! Ha azt hajtogatja folyamatosan, "nem a Te hibád, ne változz pont ezért nem tudok szakítani, mert tudom mit veszítenék...". Akkor mégis hogyan tovább?

Hogy önző-e? Igen, és Ő ezt vállalja is! Hogy én lúzer vagyok-e...Jobban mint idáig valaha gondoltam..

Ezért ha valakinek van ötlete, tanácsa, javaslata...Kíváncsi vagyok! De mielőtt bárki bármit írna...

- nem lettem kövér 

- van állásom

- mosok, főzők, takarítok 

- tisztában vagyok a világ dolgaival

- mindig is támogattam a munkájában, karrierjében ( sőt segítettem elindítani a vállalkozását)

- törődtem nemcsak vele, hanem a családjával is

-jahh és szeretem a focit :)..meg a Forma 1-t

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harminchat.blog.hu/api/trackback/id/tr475165788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása